Jaimesta tuntui edelleen oudolta siinä oven edessä seisoskellessaan. Mutta mikäs siinä, kesäloman viimeisiä viikkoja vietettiin, joten pitäisihän lomapäiviä juhlia, vaikkapa sitten ihan uudessakin seurassa, ei se pahitteeksikaan olisi. Asuntola vaikutti hieman karulta paikalta, mutta kyllä siihen (muka ankeaan) tunnelmaan tottuisi varmasti ajan kanssa. Leo avasi vanhan puuoven ja asteli sisälle kämppään pidemmän jätkän seuratessa perässää. Jaime sulki oven päästyään sisätiloihin ja tarkkaili sitten hetken asuntolahuonetta. Olihan omassa kämpässä aina viihtyisämpää, mutta olotila entisestään koheni, kun hän kerrankin huomasi huonetilan, joka osattiin näköjään siivota. Ainakin jotenkuten, jotta suurin lika oli poissa. Leo asteli jääkaapille ja samassa Jaimen korviin kantautui ääni, joka enteili joitain pulloja. Ja jos olisi pulloja, olisi myös juotavaa. Jätkä siis oli arvannut jotenkuten oikein, nyt siis pistettäisiin juhlat pystyyn!
Toinen kantoi pullot pöytään, joten pidempi jätkä päätti suunnata katseensa pöytää kohti. Tuo potki kengät jaloistaan oven viereen ja asteli sitten kämpän lävitse istuen pöydän ääreen. Toinen oli luultavasti hukannut jotain, sillä kaappeja tutkittiin hetki, kunnes Leo iski pöytään vielä punkku pullon, korkaten sitten yhden bissen. "Mä oletan, että sä ajattelit vetää perseet olalle", Jaime tokaisi, mutta ei voinut estellä pientä naurahdusta, joka kantautui hänen huuliltaan sen jälkeen, kun oli saanut otteen viinapullosta. Kalja ei oikein maittanut, punkku menisi hyvän maun rajoissa, eli sitäkin voisi juoda. 40% viina oli ihan hyvä alku koko juomaputkelle, joka tulisi aloittaa nyt. Kirkaan korkki kieritettiin auki ja siitä otettiin melko suuri kulaus, jonka jälkeen pullo laskettiin takaisin pöydälle ja korkki kieritettiin omalle paikalleen. Leon kysymys kantautui bruneten korviin ja ruskeilla piilolinsseillä varustetut silmät siirrtyivät kohti pöydän toisella puolella istuvaa jätkää. "Mä synnyin Espanjassa, mutta mä muutin vanhempien mukana tänne. Olin sillon aika pieni, etten oikein muista siitä mitään", poika totesi ja loi toiselle pienen hymynpoikasen.
"Sun nimi ei kuullota kovin japanilaiselta. Ootko sä täältä, vai jostain muualta?" poika päätti pidättäytä samassa puhaanaiheessa vielä hetken verran.