| Pulinapoksu 1 | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
AmusE XXXAdminatorXXX
Viestien lukumäärä : 351 Join date : 31.12.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Pulinapoksu 1 To Marras 18, 2010 7:25 pm | |
| Moro kaikki!! fooru on nyt avattu | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 18.11.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 To Marras 18, 2010 10:29 pm | |
| No moro! 8') Hyvä, että sait tän näin nopeesti toimintaan, sillä ite kun aloin kiinnostua ihan kympillä uudestaan, ni eihän siinä kauaa kestänyt, kun tää jo avattin. Nyt sitten vain odottelemaan uusia jäseniä. (; | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
Viestien lukumäärä : 351 Join date : 31.12.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Pe Marras 19, 2010 7:07 am | |
| Juuri näin | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 To Marras 25, 2010 7:30 am | |
| Anteeksi tämä epäaktiivisuus se johtuu siitä että meillä on koeviikko koulussa ja aika on mennyt siinä. mutta viikonloppuna lupaan olla aktiivisempi | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 18.11.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Pe Tammi 07, 2011 6:20 pm | |
| Joo mullaki on ollu epäaktiivisuutta ilmassa, kun koira kuoli tuossa parisen viikkoa sitten. Tosiaan, siitä on päästy yli aika nopeasti, kun miettii, kuinka kauan se meillä asui, peräti 9 vuotta. No mutta sellaista sattuu. Elämä antaa ja elämä ottaa. 8')
Päivittelin tänään sivuja; - tekaisin uuden kuvan sivuille - muokkasin loput kirjoitusvirheet pois - muokkasin linkit/ä osiota: lisäsin kaiken varalta sinne oman sähköpostini, linkitin yt-kohtaan uuden linkin, tappelin Taidesivuja-tekstin kanssa (ei meinannut pysyä paikoillaan :---D), ja lisäsin Poisonin kolme uutta banneria. (: | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Ma Tammi 10, 2011 1:55 pm | |
| Kiitokset tosiaan Eville näistä uudistuksista, ja osanotot koiran takia :C . itellä ollu jälleen inspis hieman hakusessa | |
|
| |
Jimk Oikea käsi
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 20.03.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Su Maalis 20, 2011 2:46 am | |
| terska kaikille¨..... minä eksyin tänne taas ::DD: :DD:D ja nojoo mie olen se zims | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Huhti 02, 2011 10:32 am | |
| No heipsan! :DDDdd Juu, kyllä nimimerkistä tunnisti jo zimsiksi.
Mitäs tänne kuuluu? Anteeksi epäaktiivisuus.. | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Huhti 02, 2011 5:43 pm | |
| Noniin ystävät ja vihamiehet ja kaikki siltä väliltä! eiköhän mainosteta Poisonia ihan jokapaikassa ettei se kuole | |
|
| |
Jimk Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 To Kesä 16, 2011 4:45 pm | |
| BAMBAMBAM..... blåååggg mul o oikeasti tylsää Keksikää joku kiva aihe tänne.... nii ei ois enää tylsää ja ja ja .... ny tyypit herätetään tää paikka! | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Pe Kesä 17, 2011 5:28 pm | |
| Mulla olisi ilouutinen. eli sain allekirjoitukset toimimaan. Allekirjoitus ei näy vanhoissa viesteissä mutta tulevissa pitäisi näkyä | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Kesä 18, 2011 1:17 pm | |
| Noniin, kiitos ylläpitäjälle hienosta uudistuksesta. Kieltämättä oli hieman hankalaa alkaa selailli hahmokaartista yhtä ainoaa hahmoa, mutta nyt asia on korjattu. (:
| |
|
| |
Jimk Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Kesä 18, 2011 6:22 pm | |
| KYllä.... hyvää työtä :DD: | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Su Kesä 19, 2011 1:37 pm | |
| - kiinnostunut kirjoitti:
- (Vieraskirjaan)
Heippa! Pakko nostaa hattua todella hyvälle ropeidealle, kerrankin jotain erikoisempaa. Sivujen ulkoasu on todella siisti mutta foorumin sävyt pomppaavat ikävästi ainakin omille silmilleni. yms. ^ Mites tuon kanssa? Omastakin mielestäni foorumin vihreä väri pomppaa jokseenkin silmille melko voimakkaasti. Olisiko mitään, jos sitä vaihdettaisiin hieman haaleampaan, taikka sitten sivujenmukaiseen punaiseen? Tänään oli pikkuserkuilla rippijuhlat, ja joutu aamusta sitten heräämään sinne. ;___; Tosiaan, nyt kotona ilman minkäänlaista hässäkkää, ja kaverikin on kohta tulossa käymään. Onhan se kiva saada olla joskus edes yksi päivä ilman kokoajan-perässä-pyörivää poikaystävää. x) Nyt voisin juoda timpan, ja sitten keksiä jotain oikein kivaa tekemistä. ^^ Esim. ropettamista. | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Su Kesä 19, 2011 4:49 pm | |
| no voisinpa tässä illan aikana ettiä jotain sopivampaa väriä tänne jepjep. täällä posiolla on ihan hirveen kuuma ilma muttei aurinko paista ollenkaan. hieman kummallista kyllä. toivon kovasti vettei olis ukosta ilmassa. Edit. Noniin. ulkoasu täysin uusittu. jos olis vielä jotain ehdotuksia ulkoasun kehitykseen niin ilmoittakaa ihmeessä. | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Ma Kesä 20, 2011 8:12 am | |
| Wow, uusi foorumin luukki on ihana! ♥ ;o Vielä hieman valittamista, olen tylsä, mutta viitsisikö AmusE muokata adminin ja modejen sinisen tekstin joksikin muuksi. Se hyppää aika pahasti silmille. ;_______;
Joo, kiva AmusE. Täällä etelässä on kylmä. xd Kaipaan jo sitä aurinkoa, mikä katosi jo monia viikkoja sitten. Tällä vaan tulee vettä, ja mä vihaan just tällaista keliä. | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Ma Kesä 20, 2011 8:49 am | |
| Kiitos Evi. yritin noita fonttien värejä muokata ja muokkasinkin mutta tässä ilmeni jälleen joku ongelma. yritän vielä. | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 To Kesä 23, 2011 2:23 pm | |
| Juu, yritä vaan vielä. Ehkä se oli joku pikkuinen häikkä vaan....
Hyiii, täällä on edelleen kylmä, ja vettä vaa tulee : d | |
|
| |
Jimk Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 To Kesä 23, 2011 11:33 pm | |
| Tää sivu o iha uskomatoman hieno..... sii oikeesti oliko tää kenen tekemä??? | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Kesä 25, 2011 10:02 am | |
| No siis minun ja Evin yhteistyötä | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 Pe Heinä 08, 2011 10:17 am | |
| Lasu - foorumin ulkoasun teki AmusE ja tuo otsikkokuva on sitten mun väsäämä. Että näin. ^^
H0h0, pääsimpä muuttamaan vihdoin kunnolla kaupunkiin! 8D Neljä viikkoa joudun nyt kestämään sitä, että poikaystävä käy kesätöissä, mutta kaipa mä jotain keksin... Ainakin tähän mennessä aika on mennyt syömiseen, piirtämiseen, dataamiseen (ropettaiseen) ja nukkumiseen. Mä oon täsä koittanut olla ilman tupakkaa nyt pari päivää. Poltin viimeks kaks päivää sitten ja se kyllä näkyy... Vituttaa kaikki. : D Se pilaa kunnon ja äänen + että siitä on hel-ve-tin vaikeeta päästä eroon. =D Anna neuvon: älkää aloittako! Nooo, jokatapauksessa joudun tänään mennä maalle porukoille hoitaa kahta kissaa kun porukat lähti Seinäjoelle. Kotona menee sitten kahen päivän röökilakko poikki. ;___;
Voisin vihdoin alkaa miettiä tännekin sitä peliä... XXD Anteeksi epäaktiivisuus. | |
|
| |
AmusE XXXAdminatorXXX
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Loka 15, 2011 12:00 am | |
| Anteeksi epäaktiivisuuteni. yritän jatkossa olla parempi adin. vastailen peleihin tässä lähipäivinä, anteeksi Evi että jouduit odottamaan. Toivottaisin myös tervetulleeksi kaksi uutta pelaajaamme!! | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Marras 05, 2011 12:50 am | |
| AmusE, mitä pienistä kun ei nekään meistä. Tää tope on aika kuolleen olonen (vielä), mutta kyllä tää tästä nousee. Itekkään en oo ollu mikää aktiivipallero vähään aikaan, mutta pitäs tässä vaan koittaa herätellä tätä henkiin. Niin, ja tervetuloa munkin puolesta pari uutta pelaajaa! Eikusta vaan Poison-Dateen kommenttia, mä oon aina valmis pelaamaan. (; | |
|
| |
Ciasho Aloittelija vielä
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 17.08.2011 Paikkakunta : sienimaa
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Marras 05, 2011 9:22 pm | |
| Kiitoksia vain. Eiköhän tämä rope tästä aktiivistu, mutta nyt kun kaikilla alkoi koulut tms. niin kyllähän sen ymmärtää ettei aikaa ole. Voisi mainotaa tätä esimerkiksi joillain muilla roolipelisivulla, ja niin edes päin x) | |
|
| |
Evi.Love Oikea käsi
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 La Marras 05, 2011 11:15 pm | |
| Mulla olisi tiedossa ainakin yksi rope, johon tän linkin voisi tyrkätä. ^^ Ja toivottavasti tää saadan aktiivistumaan edes jossain vaiheessa... Toivon tosiaan niin (jälleen kerran).
Tosiaan, koulu vie munkin osalta aikaa, mutta yritän täällä käydä mahdollisimman usein! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinapoksu 1 | |
| |
|
| |
| Pulinapoksu 1 | |
|